Administratie op orde
Orden je papieren en digitale administratie voor meer overzicht

Chaos in je administratie? Overvolle inbox?
Is je administratie niet op orde. Heb je overal stapels papieren, maar geen idee waar je moet beginnen. Belangrijke documenten lijken spoorloos, waardoor je deadlines mist. Rekeningen blijven onbetaald, simpelweg omdat je ze over het hoofd ziet. En je inbox? Die puilt uit van de ongelezen berichten en voelt alleen maar overweldigend.
Het kost je uren om iets terug te vinden, terwijl de stress blijft toenemen. Je weet dat het anders moet, maar hoe?
Herkenbaar? Dan ben je niet alleen.
Administratie op orde:
Jouw stap naar een geordende papieren en digitale administratie
Resultaat
Binnen één sessie heb je al meer overzicht in je administratie.
Inhoud
Met de combinatie van mijn praktische begeleiding en handige tools organiseer je je papieren en digitale administratie.
Praktisch
Je leert een eenvoudig systeem dat je moeiteloos kunt bijhouden, zodat rommelige administratie verleden tijd is.
Wat je écht wilt voor je administratie: Overzicht.
Je verlangt naar een administratie waarin alles op zijn plek ligt, zodat je direct overzicht hebt. Je wilt rust in je hoofd, omdat je weet dat alles goed geregeld is. Geen belangrijke dingen meer vergeten. Een eenvoudig systeem voor zowel je papieren als digitale documenten. Zo heb je overal grip op, zonder stress.

Het resultaat van dit programma? Je administratie op orde en een lege inbox!
Administratie op orde is het programma om je administratie met ondersteuning te organiseren. Met deze ondersteuning zorgen we er voor dat:
je voelt je zeker en in controle over je administratie, zonder stress of chaos.
we praktische opbergsystemen creëren, zodat je spullen een vaste plek hebben
je een eenvoudig systeem hebt dat werkt en dat je zelf moeiteloos kunt bijhouden.

Jouw inbox weer leeg, je administratie weer op orde? Dit is de investering
In het pakket Administratie op orde gaan we in 2 sessies van elk 3 uur aan de slag. We brengen weer overzicht en rust in je papieren en digitale administatie. Ook het leegmaken van je inbox pakken we aan. Uiteraard krijg je ook tips om deze leeg en op orde te houden.
Hoever we uiteindelijk in deze 6 uur komen is natuurlijk afhankelijk van de startsituatie en het werktempo. Indien nodig kunnen er altijd losse uren aan het traject worden toegevoegd.

Administratie op orde
Overzicht in je papieren en digitale administratie- Online voorbereidingsgesprek (max. 30 minuten)
- 2 dagdelen (2 x 3 uur) praktische begeleiding
- Persoonlijk advies en begeleiding op maat
- Tussentijds contact via SMS, Whatsapp of Signal
- Digitale voor- en nafoto’s om te zien wat er veranderd is
- Telefonisch nazorggesprek een maand na de laatste sessie
- Sessies vinden binnen 3 maanden na aankoop plaats
- Exclusief reis- en parkeerkosten
Administratie op orde:
jouw stap naar overzicht in je administratie
Wil je je papieren of inbox ordenen zodat je alles makkelijk terug kan vinden? Plan dan je vrijblijvende kennismaking of bel direct via 06 – 13 91 61 33.
Tamar | Let's Organize Together
06 - 13 91 61 33 | tamar@letsorganizetogether.nl